page_banner

News

Panoramica è situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023.

China Report Hall Online News: Dopu à anni di sviluppu, u mercatu di machine à taglio laser di China hà sviluppatu assai maturu.I novi tecnulugii sò continuamente derivati, è a forza di l'applicazione hè ancu in constantemente migliurà.Questa hè a panoramica è a situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023.

In cunfrontu cù l'ossiacetilene tradiziunale, u plasma è altri prucessi di taglio, a velocità di a macchina di taglio laser in fibra hè rapida, a slit hè stretta, a zona affettata da u calore hè chjuca, a perpendicularità di u bordu slit hè bona, è u trimming hè liscia.A situazione generale è a situazione attuale di l'industria di a macchina di taglio laser hà rimarcatu chì ci sò parechji tippi di materiali chì ponu esse tagliati da laser, cumpresu l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile, l'acciaio in lega, legnu, plastica, gomma, tela, quartz, ceramica, vetru. è materiali compositi.

Analisi di i vantaghji di a macchina di taglio laser

Panoramica è situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023 (1)
Panoramica è situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023 (2)

A macchina di taglio laser hè di fucalizza u laser emessu da u laser in un fasciu laser d'alta densità di putenza attraversu u sistema di percorsu otticu.A situazione generale è a situazione attuale di l'industria di a macchina di taglio laser indicanu chì u fasciu laser irradia a superficia di a pezza per fà chì u travagliu ghjunghje à u puntu di fusione o u puntu di ebollizione, è u gasu d'alta pressione coaxial cù u fasciu laser sbatterà. u metallu fusu o vaporizatu.

U prucessu di taglio laser rimpiazza u tradiziunale cuteddu meccanicu cù un fasciu invisibile.Havi e caratteristiche di alta precisione, taglio veloce, micca limitatu à a limitazione di u mudellu di taglio, scrittura automatica, risparmiu di materiale, taglio liscia è costu di trasfurmazioni bassu.Migliurà gradualmente o rimpiazzà l'equipaggiu tradiziunale di prucessu di taglio di metalli.

A parte meccanica di a testa di cutter laser ùn hà micca cuntattu cù a pezza è ùn scratchà micca a superficia di u travagliu durante u travagliu;A vitezza di taglio laser hè rapida, u tagliu hè liscia è piatta, è in generale ùn hè micca necessariu un prucessu sussegwente;A zona affettata da u calore di taglio hè chjuca, a deformazione di a piastra hè chjuca, è a cucitura di taglio hè stretta (0,1 mm ~ 0,3 mm);A tacca hè libera da stress meccanicu è bava di taglio;Alta precisione di machining, bona ripetibilità, senza danni à a superficia materiale;A prugrammazione NC, pò processà ogni pianu, pò taglià tutta a piastra cù una grande dimensione, senza apre u muffa, chì hè ecunomica è risparmiu di tempu.

Panoramica è situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023 (3)

Statu di sviluppu di l'industria di e macchine di taglio laser

Cina hè un grande paese di fabricazione, è l'industria di taglio laser hè una parte impurtante di questu.L'industria hà cuminciatu tardi, ma u sviluppu generale hè veloce è a scala hè ancu crescente.A situazione generale è a situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser hà rimarcatu chì cù a crescita cuntinua di l'ecunumia di a Cina, u mercatu di e macchine di taglio laser hè ancu assai attivu.Perchè u costu di pruduzzione di a macchina di taglio laser domestica hè bassu, cù a migliurà di a tecnulugia di fabricazione è a qualità di a macchina di taglio laser.

Attualmente, a cuncentrazione di u mercatu di l'industria di a macchina di taglio laser di Cina hè relativamente bassu è u mercatu hè relativamente spargugliatu.In u 2022, a quota di mercatu di i primi cinque pruduttori in l'industria ùn serà micca più di u 10%.In particulare, in u mercatu di l'industria di taglio laser in Cina in 2022, i primi trè imprese sò laser Han, laser Hongshi è laser Bond, cù a parte di 9,1%, 8,2% è 7,5% rispettivamente.

In generale, i machini di taglio laser sò attualmente aduprati principalmente in l'industrii di lamiera, plastica, vetru, semiconductor, etc. Hè previstu chì seranu ancu utilizati in diverse industrie pisanti in u futuru.

U sopra hè una panoramica di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023 è a so situazione attuale.Per più infurmazione nantu à l'industria, cliccate nantu à a sala di rapportu.

Panoramica è situazione attuale di l'industria di e macchine di taglio laser in 2023 (4)

Tempu di Postu: 14-Mar-2023